Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Roczny dostęp do SurferSEO!

Jak kupować?

Aktualna cena

1 625,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
Wysyłka e-mailem 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (0)

0,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

Wylicytuj roczny dostęp do SurferSEO.com w ramach pakietu agency!

Popraw pozycję w Google i wesprzyj fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

 

Jakie najważniejsze funkcje oferuje platforma Surfer SEO?

 

Najważniejszą funkcją jest analiza konkurencji w Google realizowana w formie real time. Proces trwa około minutę. W tym czasie weryfikowane jest 50 stron z wyników wyszukiwania Google pod kątem kilkuset potencjalnych czynników rankingowych, a następnie obliczana jest korelacja pomiędzy czynnikami i rankingiem. Dzięki temu możemy dowiedzieć się jakie są potrzeby użytkowników wyszukujących konkretne słowa kluczowe w określonej lokalizacji. Trzeba zaznaczyć, że algorytm wyszukiwarki dywersyfikuje wagę czynników w zależności od wielu zmiennych, dlatego nie da się stworzyć jednej uniwersalnej listy elementów wpływających na pozycje dla wszystkich fraz. Czynniki są widoczne zarówno w formie uproszczonego audytu, jak również na wygodnym do odczytu wykresie. Najbardziej rozbudowana funkcjonalność jest dostępna dla polskiego rynku, gdzie dodatkowym elementem jest widoczność stron internetowych w Google oraz prognozowany ruch organiczny. Zestawienia są tworzone na bazie wyników wyszukiwania dla milionów słów kluczowych. Dzięki tej funkcjonalności możesz sprawdzić na jakie frazy pozycjonuje się Twoja konkurencja i jak wygląda Twój wskaźnik ruchu w stosunku do najlepszych. Już wkrótce wdrożymy kolejną funkcję, która polega na analizie profilu linków do stron internetowych. Dzięki temu uzyskamy odpowiedź dotyczącą korelacji pomiędzy linkami a pozycjami w Google. Będzie możliwość sprawdzenia czy dla określonych zestawów fraz warto inwestować większe środki w content czy link building. Już nie mogę się doczekać aż udostępnimy moduł naszym użytkownikom do testów.