Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

PODRÓŻE GULLIWERA W NIEZNANE KRAJE - Swift

Jak kupować?
  • 2 osoby licytowały, wygrał (40)
  • Zakończona (wto 17 sty 2017 16:46:44 CET)

Aktualna cena

3,25

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Wysyłka w ciągu 2 dni

Sprzedający (351)  

100,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność


książka w idealnym stanie

brak jakichkolwiek uszkodzeń i przyżółceń

Jonathan Swift
 PODRÓŻE GULLIWERA

w nieznane kraje 
  
  Oficyna Wydawnicza Viator 1995 r.

286 stron

Sztywna okładka.


Połączenie satyry na ludzką naturę z parodią popularnych w tamtym okresie

„powieści podróżniczych”.

Powieść ta stanowi najbardziej znaną pracę Swifta, jest jednocześnie zaliczana

do klasyki literatury angielskiej.

Książka zdobyła ogromną popularność już wkrótce po wydaniu i ukazuje się drukiem praktycznie nieprzerwanie od roku pierwszej publikacji..

 

Część 1: Podróż do Krainy Liliputów

W części pierwszej Guliwer, jako rozbitek wyrzucony przez morze na brzeg, budzi się więziony przez ludzi bardzo niskiego wzrostu (15 cm), mieszkańców dwóch zwaśnionych, sąsiadujących ze sobą krain, Liliputów i Blefuscu.

Część 2: Podróż do Brobdingnag

Podczas kolejnej wyprawy Guliwer zostaje opuszczony przez swoich towarzyszy, a następnie odnaleziony przez giganta, który traktuje go jak zabawkę i pokazuje innym w zamian za pieniądze. Później, bohater zostaje odsprzedany królowej, która uznaje go za jedną z głównych atrakcji swojego dworu.

Część 3: Podróż do krain Laputa, Balnibarbi, Glubbdubdrib, Luggnagg i do Japonii

Po napadnięciu okrętu Guliwera przez piratów i zostawieniu go na samotnej wyspie, żeglarz zostaje uratowany przez mieszkańców latającej wyspy Laputy,

królestwa muzyków i matematyków, którzy oddają się całkowicie nauce,

nie potrafią jednak swojej wiedzy zastosować w praktyce.

Urządzenie przedstawione tam pod nazwą „silnik” stanowi prawdopodobnie

pierwszy w historii opis czegoś, co posiada funkcje podobne do komputera.

Guliwer trafia później na Balnibarbi, gdzie ma czekać na holenderskiego kupca,

który przez Japonię zabierze go do Anglii.

Część 4: Podróż do kraju Houyhnhnmów 

 

Stanowi najczęściej omawiany przez badaczy fragment Podróży Guliwera.

Opisuje krainę rządzoną przez mądre konie, Houyhnhnmy, podczas gdy ludzie,

nazywani Yahoosami, są zdegradowani do roli dzikich i trudnych do okiełznania zwierząt. 


 


Jeżeli dokonasz zakupu i będziesz chciał przekazać
przedmiot do dalszej licytacji, to w formie wysyłki
zaznacz "odbiór osobisty".
Nie zostaną wtedy naliczone koszty wysyłki.

ZAPRASZAM DO  LICYTACJI !!!
.