Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

LOT ZAPOZNAWCZY SAMOLOTEM AEROPRAKT A-32

Jak kupować?

Aktualna cena

1 025,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (394)

99,5 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

 

 

LOT ZAPOZNAWCZY SAMOLOTEM ULTRALEKKIM
AEROPRAKT A-32




Dzięki Panom: Aleksandrowi i Szymonowi oraz firmie Aeroprakt Polska Sp. z o.o. możecie zapewnić sobie niezapomniane wrażenia z przelotu taką wspaniałą maszyną, jednocześnie pomagając Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Cała wylicytowana kwota zostanie przekazana na konto Fundacji, a darczyńca skontaktuje się bezpośrednio ze zwycięzcą aukcji w celu ustalenia terminu. Lot odbędzie się w okolicach Zatora (woj. małopolskie).
Realizacja lotu możliwa będzie dopiero po wcześniejszym umówieniu się i potwierdzeniu możliwości jego odbycia.

Koszty dojazdu na lotnisko pokrywa zwycięzca aukcji.

Na zdjęciach przykładowy samolot. Kolor i wyposażenie samolotu udostępnionego do lotu mogą być inne niż w opisie.

Uczestnik lotu musi mieć ukończone 18 lat.

UWAGA!!!
Na możliwość odbycia lotu wpływ ma pogoda i aktualne możliwości wytwórcy dlatego termin lotu musi zostać wcześniej uzgodniony i potwierdzony.

Kilka informacji o samolocie Aeroprakt-32

To najnowszy model samolotu z rodziny Aeroprakta. Przed premierą samolot był projektowany i testowany przez ponad 3 lata. Większość wysiłków projektowych koncentrowała się na aerodynamice i zmniejszeniu oporów lotu oraz na komforcie załogi. Następnie samolot poddany został bardzo szerokiemu programow lotów kontrolnych, tak by sprawdzić, czy teoretyczne założenia rzeczywiście sprawdzają się w locie. Wyniki mówią same za siebie!
A-32 produkowany jest w dwóch podstawowych wersjach różniących się nośnością.

Mocne punkty:
Nowy model samolotu zachował wszystkie dobre cechy A-22. Poniższe punkty uwypuklają różnice, które odróżniają oba modele.

Dopracowany aerodynamicznie płatowiec
Kadłub, składający się z trzech przenikających stożków, ma wszystkie linie przenikania zaokrąglone lub wyprofilowane owiewkami. W ten sam sposób zabezpieczone są przejścia skrzydło-kadłub i podwozie-kadłub. Również drzwi są wpuszczone w obrys kadłuba i licują się z nim po zamknięciu.

Zaskakująca rozpiętość prędkości
obniżenie oporów pozwoliło zwiększyć prędkość przelotową do ok. 180 km/h, a maksymalną do 220 km/h. Jednocześnie, dzięki niezmienionemu, grubemu profilowi skrzydła, własności lotne przy niskich prędkościach i prędkości przeciągnięcia pozostały na tym samym poziomie co w A-22. Pozwala to na zachowanie wszystkich, tak cenionych przez użytkownikow cech A-22, a jednocześnie cieszyć się znacznie wyższą prędkością przelotową.

Cechy VSTOL
Szybkie samoloty potrzebują zazwyczaj długiego rozbiegu i dobiegu. Jednak w A-32 zdolność krótkiego staru i lądowania została w pełni zachowana. Można latać szybciej i nadal korzystać z setek małych lądowisk.

Jasna i przestronna kabina
Szerokość kabiny to tylko 2 cm mniej niż w A-22. Przednia szyba przechodzi bez zakłóceń w górną powierzchnię skrzydła, co daje w rezultacie dużo miejsca nad głową i poprawioną aerodynamikę. Skorupowa konstrukcja kadłuba nie wymaga już wzmocnień zastrzałami w kabinie przy przedniej szybie, co zapewnia nieskrępowany widok wprzód. Nie ma również poprzecznej belki za siedzeniami, a cięgnowy układ sterowania pozwolił na usunięcie popychaczy lotek pośrodku kabiny. Dzięki temu w łatwy sposób można ustawiać siedzenia i mieć doskonały dostęp do bagażnika w podłodze za siedzeniami. Podobnie jak w A-22 występują półki ponad drzwiami, a ponadto zamontowane zostały kieszenie na butelki z boku panelu przyrządów. W pełni zachowana została unikalna widoczność z kabiny.

Szczelna kabina
Drzwi po zamknięciu licują się z kadłubem i są szczelne. Również kabina jest szczelna, dzięki czemu obniżony został znacznie poziom hałasu i efektywność ogrzewania w zimie. System wentylacji zapewnia wysoki komfort lotu. Przeprojektowany został również system zamykania drzwi, bez sprężyn dociskających klamki, co wydłuża okres eksploatacji, zapewniając jednocześnie łatwy dostęp i bezpieczne zamykanie.

Wysokie siedzenia
Wysokie siedzenia mają dwie znaczące korzyści dla pilota i pasażera: doskonały widok do przodu, ponad nosem samolotu i mnóstwo miejsca na nogi. Nie ma już potrzeby wykonywać wycięć w panelu dla bardzo wysokich pilotów. Korzyści te zostały osiągnięte bez uszczerbku dla jednej z największych zalet Aeroprakta - nie trzeba wykręcać karku dla obserwacji w bok pod skrzydłem.
Siedzenia, z przechylnymi oparciami oraz kieszonkami na ich plecach, mają regulowane położenie do przodu i do tyłu za pomocą sprężyny umieszczonej z przodu siedzenia.

Ustrzenie płytowe
A-32 jako pierwszy samolot Aeroprakta otrzymał płytowe usterzenie poziome. Trzy główne jego zalety:
- zmniejszenie sił na sterownicach oraz oporu związanego z trymowaniem
- mniej ruchomych części - większa niezawodność
- bardziej precyzyjne sterowanie, w szczególności przy starcie i lądowaniu.

Więcej szczegółów samlotu na stronie Aeroprakt Polska.





INFORMACJE
DLA
KUPUJĄCYCH

  1. Koszt przesyłki i pakowania podajemy zawsze w opisie aukcji.
  2. Koszty wysyłki zostaną automatycznie doliczone do wylicytowanej kwoty. Wykonujesz więc tylko jedną płatność.
  3. Jak tylko otrzymamy od Allegro informację o wpłacie na konto Fundacji oraz na naszym koncie pojawi się wpłata za przesyłkę - wysyłamy wylicytowany przedmiot.
  4. Przesyłki wysyłamy dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i w czwartki.
  5. Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla nas dowód otrzymania przesyłki.

Masz pytania, wątpliwości, coś jest niejasne
skontaktuj się z nami.

Przedmioty wylicytowane, a nieodebrane do końca lutego wystawimy ponownie na aukcjach kolejnego finału.

KONTAKT

tel. 602 616 318
e-mail: aukcje@wospkrakow.info