Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

10 egzemplarzy książki "Gościnność"

Jak kupować?
  • Przedmiot nie został kupiony
  • Zakończona (nie 13 sty 2019 15:39:25 CET)

Aktualna cena

50,00

Licytacja zakończona

Przedmiot nie został kupiony

Koszty dostawy
Przesyłka kurierska 11,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (0)

0,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

10 egzemplarzy książki GOŚCINNOŚĆ

Sztuka dobrej obsługi w gastronomii

– Zwiększaj zyski w biznesie gastronomicznym.

– Obsługuj mądrzej, pracuj mniej i zarabiaj więcej.

– Zmniejszaj rotację i przyciągaj ambitnych pracowników.

– Dowiedz się, jak zbudować zespół profesjonalistów.

– Poznaj techniki skutecznej sprzedaży.

– Podnoś swoje kompetencje i rozwijaj się w branży gastronomicznej.

Ponad 280 stron konkretnej, sprawdzonej wiedzy i prostych do wdrożenia porad. Książka jest dostępna w wersji papierowej oraz elektronicznej (EPUB, MOBI).

 

____________________________________

Książka ma formę praktycznego poradnika dla restauratorów i pracowników branży gastronomicznej. Jej motywem przewodnim jest obsługa gościa w restauracji. Pokazujemy jak dobrze wyszkolony personel sali przekłada się nie tylko na zarobki restauracji, ale kreowanie wizerunku miejsca i rzesze zadowolonych gości. Czerpiemy z własnych wieloletnich doświadczeń w branży oraz posiłkujemy się autorytetami polskiej i zagranicznej gastronomii w celu stworzenia kompleksowego poradnika dla pracowników front of the house. Ponadto zależy nam na podnoszeniu prestiżu zawodu pracownika restauracji: menadżera, kierownika sali, sommeliera i wreszcie kelnera. Praca z gościem, rozumienie potrzeb drugiego człowieka, efektywna komunikacja to fundamenty leżące u podstaw branży usługowej, którym pragniemy się przyjrzeć. Bardzo ważną część książki stanowią wywiady ze specjalistami i mentorami ze świata polskiej i światowej gastronomii. Osoby, które podzieliły się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem to dr Joanna Heidtman (psycholog), Gerard Basset MS MW OBE (Najlepszy Sommelier Świata 2010), Ronan Sayburn MS (Oficer Operacyjny The Court of Master Sommeliers), Claire Randall (pracowała jako inspektor przewodnika Michelin), Piotr Kamecki (Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich), Grzegorz Kłos (restaurator), Daniel Pawełek (restaurator), Adam Jarczyński (ekspert do spraw savoir-vivre), Bogdan Gałązka (szef kuchni Gothic Café w Malborku).

W środku książki 100% praktycznej wiedzy między innymi:

Czy lepiej zatrudniać osoby z branży, czy spoza niej?

Co zrobić, żeby zbudować stały zespół sali?

Jak wspierać obsługę w rozwoju?

Jak powinien wyglądać schemat codziennych odpraw?

Techniczne aspekty serwisu wina.

Jak prawidłowo serwować wino w restauracji?

Najważniejsze zasady łączenia wina z jedzeniem

Czym się różni upselling od agresywnej sprzedaży?

Jak przeprowadzić szkolenie wewnętrzne z upsellingu?

Jak reagować w stresujących sytuacjach?

Jak postępować w przypadku problemu powstałego z winy gościa?

Jak napisać manual i kto powinien to zrobić?

W książce znajdziesz też przykładowy manual, na podstawie którego stworzysz własny.

27. Finał Wielkiej Orkiesty Świątecznej Pomocy